mammasmat

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Paula Engström - 5 februari 2011 16:44

Herre Gud, vad är det med oss människor?

I veckan så vann jag en Pandoralänk (armlänk) och berlocker till den. Jag betalade den och fick den på posten.

2 av berlockerna var sönder. Pandoralänken visade sig att den inte var en Pandoralänk utan en ormlänk. Fotot visade att att det skulle vara Pandora för att säljaren hade exponerat bilden så och säljaren hade skrivit Pandora även i texten. Fy fasen vad jag blev besviken. Grrr!!!

Jag skrev mitt omdöme angående säljaren att jag var besviken och får ett sms i telefonen om att de (säljaren) inte tycker om dåliga omdömen. Jag menar på att man inte ska marknadsföra produkterna falskt. Hon menar på att jag borde väl fatta bättre, att jag inte kan få en äkta Pandora för 280:-. Men det är ju en auktions sight!

Men, jag kan ju hitta juvel i en skrolåda någonstans, kan jag då inte tradera hem en Pandoralänk?

Är då Tradera en lurar sight eller ska jag bara förstå att det som är billigt är falskt?

FASEN VAD JAG ÄR BESVIKEN PÅ EN DEL MÄNNISKOR! SKÄRPNING!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klocka

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

GI recept

För något år sedan hade jag en intensiv period av GI vänlig mat. Fantastiskt vad bra jag mådde. Jag kommer under den här avdelningen att lägga upp de recept som tillkom under den tiden.  


Ovido - Quiz & Flashcards